logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان کرد:

ثبت خوشه‌های چاقوسازی به نام استان زنجان

ثبت-خوشه‌های-چاقوسازی-به-نام-استان-زنجان-
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در قالب صنعت و حرفه چاقوسازی با افرادی که در خوشه‌چاقو فعالیت داشتند و جزو نفرات صاحب نظر در این حوزه بودند، خوشه‌های چاقوسازی استاندارهای مهارتی به نام استان زنجان ثبت شد.

محمدرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در رشته چاقو‌سازی اولین قدم به‌روزرسانی استانداردهای آموزشی است اظهار کرد: در قالب صنعت و حرفه چاقوسازی با عزیزانی که در خوشه‌چاقو فعالیت داشتند و جزو نفرات صاحب‌نظر در این حوزه بودند با پیگیری‌های انجام شده خوشه‌های چاقوسازی استاندارهای مهارتی به نام استان زنجان ثبت شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مرحله دوم صدور مجوزهای آموزشی برای صنعتگران در عرصه چاقوسازی بود که مجوز برای آموزش‌های محیط واقعی کار داده می‌شود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: بر این اساس همین استاندارد تعریف شده برای خوشه چاقوسازی در نظر گرفته شده تا در آینده شاهد برگزاری رویداد آموزشی چاقوسازی در مسابقات آزاد کشوری در زنجان باشیم که با همکاری خوشه چاقوسازی این مسابقات انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: این رویداد زیر نظر شرکت‌های شهرک صنعتی و اداره‌کل میراث فرهنگی در نظر گرفته شده و ثبت‌نام و فراخوان از ۱۷ تا ۲۵ مهر ماه انجام می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های شرکت کننده و فراهم کردن شرایط مسابقات که با مشارکت شرکت خوشه چاقوسازان است تحقق پیدا خواهد کرد.

انصاری اضافه کرد: آموزش‌های لازم برای افراد حرفه‌ای در محیط واقعی و با ساماندهی این محیط کار بر اساس استانداردهای ملی انجام شده است.

وی گفت: متقاضیان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق لینک https://B۲n.ir/h۰۶۹۴۸ اقدام کنند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات در نظر گرفته شده مورد توجه کارآفرینان و بخش‌های صنعتی و تولیدی قرار خواهد گرفت بیان کرد: از بین افراد شرکت‌کننده نخبگان مهارتی آن پس از شناسایی وارد بازار کسب‌ و کار و چرخه اشتغال کشور می‌شود و در آن فعالیت‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱